Team

Martina Nesvorná

Martina

Aerobic, Fitball, Overball, P-Class


zakladatelka Studia Tanes, přináší do hodin vždycky něco nového a cvičí více než 25 let. Její hodiny jsou dynamické, zaměřeny hlavně na problémové partie a s oblibou zařazuje různé cvičební pomůcky (overbally, flexibary, fitbally, široké i úzké gumy, válce aj.) Závěr lekce je doplněn relaxačními, balančními a protahovacími technikami, které dokonale ovládá. Navíc pro Vás během roku připravuje programy na aktivní prožití volného času v podobě sportovně relaxačních víkendů, pobytů i letních dovolených u moře.

Josh Clark

Vojta

Božská těla, Port de Bras, Pilobox


Vojta se ze závodního tanečníka latinsko-amerických tanců stal fitness trenérem a lektorem skupinových lekcí. Kromě tanečních lekcí s jednoduchými choreografiemi vede pestré hodiny na posílení těla a zlepšení fyzické kondice, ale i pomalejší hodiny cílené na protažení, uvolnění a celkovou relaxaci.

Martina Nesvorná

Štěpánka

Pilates, Body & Mind, Bodystyling, Kalanetika, Zdravotní cvičení, Dance & Body, Zumba


Štěpánka se v mládí věnovala závodně modernímu tanci a trénovala malé tanečnice. Její hodiny jsou zaměřeny především na tvarování a posilování, pomalé formy cvičení pracují s dechem, správným držení těla a napomáhají k odstraňování bolesti. V tanečních lekcích jde kromě kroků hlavně o zábavu.

Mary Jane

Ivana

Pilates, Kondičně-zdravotní cvičení, Gynegymnastika


Ivana se od různých forem aerobiku dostala ke zdravotnímu cvičení, které pomáhá od bolesti hlavy, šíje a zad, a naučí Vás cviky potřebné ke kompenzaci dysbalancí pohybového aparátu a prevenci osteoporózy.

Josh Clark

Pavla

Fyzioterapie, Zdravotní cvičení, Fitball


Pavla je zkušená fyzioterapeutka a své poznání o lidském těle umí citlivě přenést do hodin zdravotního cvičení. Její hodiny jsou klidné, zaměřeny především na odstranění bolesti a dysbalancí, skvěle působí i na psychiku a odstranění stresu.

Mary Jane

Jana Lipská

Pilates, Zdravá záda


Jana vede hodiny, které jsou vhodnou kompenzací pro sedavá zaměstnání. Lekce napomáhá ke správnému dýchání a držení těla, protažení, posílení, uvolnění a odstranění únavy i bolesti.